آموزش تبلیغات در گوگل – قسمت پنجم

در این بخش اهمیت تیتر در تبلیغات گوگل را یاد می گیریم و از خطاهای تیتر در آگهی اجتناب کنیم.

معرفی

اشتباهات کوچک، بعضی از رایج ترین دلایل عدم نمایش تبلیغات بعد از راه اندازی در گوگل است. این ها فوق العاده ساده هستند تا زمانی که شما فلسفه گوگل را درک کنید از این اشتباهات جلوگیری می کنید. پس در هنگام نوشتن تبلیغات، به برخی از قوانین اساسی توجه کنید.

در بحث اهمیت تیتر در تبلیغات گوگل آنچه شما یاد می گیرید:

  • فلسفه گوگل در مورد استانداردهای تیتر آگهی
  • تبلیغات متداول به دلایل متداول سیاست تیتر گوگل نیست

شما چکار انجام خواهید داد؟

فروشگاه “لوبیا قهوه” آماده انتشار قهوه جدید خود در تابستان هستند. شما به جو – سرپرست بازاریابی – کمک کنید این کمپین را راه اندازی کرده و در یک فصل رکوردی را بشکند. جو پیشنهاد داده که برخی از علامت های اضافی و ایموجی ها را به تبلیغات طراحی شده برای گرفتن کلیک بیشتر اضافه کند.

چطور پاسخ خواهد گرفت؟

با مراجعه به سیاست های تیتر Google در مرکز راهنمایی، متوجه خواهید شد که تبلیغات نباید شامل نمادهای غیر ضروری یا تکراری باشد.

سیاست گوگل برای آگهی ها واضح و حرفه ای است؛ وبدان معنی است که بدون نمادهای غیر ضروری اگر با ایده ی جو ادامه یابد، ممکن است تبلیغات شما از بین برود.

برای اطمینان از یک تجربه کاربری سازگار و واضح، ما استانداردهای کیفیت را در تبلیغات و وب سایت های تبلیغ شده در شبکه Google اعمال می کنیم.

چرا باید مراقب باشیم؟ مطمئن شوید که تبلیغات شما دیده می شود! چطور؟ به سادگی – تبلیغات با انطباق با سیاست ها نمایش داده نخواهد شد.

دلایل اصلی برای عدم تایید تیتر آگهی

ببیایید دو دلیل رایج را برای اینکه تیتری رد می شود را بررسی کنیم:

1- نگارش و دستور زبان

آگهی شما باید از نظر دستوری صحیح، روشن و حرفه ای باشد. گوگل می خواهد آگهی های شما به دلائل درست مانند محصولات یا خدمات عالی و نه برای متن تبلیغاتی گمراه کننده نمایش داده شود.

برای اطمینان از رعایت انطباق، در اینجا چکار باید بکنیم؟

  • تایپ
  • علامت های برجسته اضافی، به عنوان مثال، خرید در حال حاضر !!! یا آماده برای شروع ؟؟؟
  • استفاده غیر ضروری از نمادها به عنوان مثال، &٪ ^ *
  • نمادها نادرست استفاده می شود، مثلا “+” که برای نمایش “و”
  • CAPITALIZATION و املای gimmIcky
  • Emojis و شکلک ها

سبک

راه های بسیاری وجود دارد که ممکن است تبلیغ شما برای تیتر آن حذف شود، از جمله خطاهای املا و املایی، تکرار و حتی کیفیت ویدیو ضعیف.

در اینجا راه های اصلی برای اطمینان از انطباق وجود دارد:

  • در “آگهی خود” اینجا کلیک کنید
  • شماره تلفن خود را در متن تبلیغ اضافه نکنید، بلکه از یک فرمت تماس استفاده کنید
  • تبلیغات تصویر باید به وضوح با چیزهایی مانند نام شرکت، لوگو و URL نمایش داده شود

نقطه خطا

زمانی که آماده هستید، برهر آگهی کلیک کنید تا یاد بگیرید که چگونه در فرآیند بررسی گوگل هزینه می شود.

وضعیت: تایید نشده است چرا: سبک .     به یاد داشته باشید در پیام تبلیغاتی “اینجا کلیک کن” اضافه نکنید

وضعیت: تایید نشده است چرا: نمادها .     به یاد داشته باشید شکلک ها و ایموجی ها در پیام تبلیغاتی اجازه حضور ندارد.

وضعیت: تایید نشده است چرا: علائم .     به یاد داشته باشید به قواعد دستور زبان می چسبانند و از علامت های نشانه گذاری استفاده می کنند

خلاصه

مطلب در مورد تمام این سیاست ها خیلی کم نیست. در پایان ، هدف از این استانداردها اطمینان از یک تجربه کاربری واضح، سازگار و مثبت است. این دوره درخصوص برجسته ترین اشتباهات در خط مشی تترها بود.

آموزش تبلیغات در گوگل قسمت چهارم

آموزش تبلیغات در گوگل قسمت ششم

5/5 - (20 امتیاز)

اشتراک گذاری

1 دیدگاه دربارهٔ «آموزش تبلیغات در گوگل – قسمت پنجم»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرور

مطالب مرتبط

برندسازی کلینیک پزشکی

برندسازی کلینیک پزشکی

برندینگ یکی از عناصر کلیدی در موفقیت هر سازمان و تجارت است، حتی در زمینه‌ی کلینیک‌های پزشکی. در این مقاله، به بررسی اهمیت و اجزای

فیجیتال مارکتینگ

بررسی فیجیتال مارکتینگ

آیا تا کنون کالایی را آنلاین خریده و انتخاب کرده‌اید که در فروشگاه آنرا تحویل بگیرید، یا یک کد QR را در فروشگاه اسکن کرده‌اید

پیمایش به بالا
بپرس
1
چت با ما
چت با eBgroup
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟